مانیا فرشته همیشه شادمانیا فرشته همیشه شاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

مانیا فرشته همیشه شاد

18 ماهگی

1393/11/28 1:59
نویسنده : مامان مژده
768 بازدید
اشتراک گذاری

          اول ماه بابایی یه سه چرخه خوشکل برات خرید که بهش میگی بیب بیب.عصرها اگه هوا خوب باشه سوار بیب بیبت میشی و با هم میریم تاب تاب بازی البته به قول خودت داب داب ابادی.شبها که برای خوابیدن بد عنقی میکنی مامان قول تاب تاب بازی روز بعد رو بهت میده تا بخوابی و تو هم در جواب با گفتن بیب بیب،داب داب ابادی گفته مامان رو تایید میکنی.

         صبح که از خواب بیدار میشی برای عروسک هات رخت خواب پهن میکنی و یکی یکی عروسکات رو می خوابونی و از مامان میخوای برای عروسکات لالایی بخونه.بابایی هم از اداره برمیگرده ازش میخوای آروم حرف بزنه تا عروسکات از خواب بیدار نشن.به بابایی میگی بابا،نی نی لالا.

         الان دیگه کمتر خودت رو خیس میکنی و بیشتر اوقات میری روی توالت خودت و کارت رو میکنی،بابایی هم یه شکلات از پشت گوشات درمیاره و میگه چون مانیا دختر خوبی بوده و خودش رو خیس نکرده،فرشته ها براش یه شکلات گذاشتن پشت گوشش.تو هم کلی خوشحال میشی و هر وقت دلت شکلات بخواد میای و دست میذاری پشت گوش مامان و میگی ماما نم نم بده....

         یه شب که روشا جون خونمون بود رفته بودی روی توالتت و براش توضیح میدادی  که هر وقت اِه...اِه... داشته باشی میای روی روی توالتت میشینی و از پشت گوشت نم نم بهت میدن تا بخوری.خیلی بامزه بودی وقتی داشتی برای روشا توضیح میدادی.

          حسابی از حموم کردن خوشت میاد توی حموم لگنت رو پر از آب میکنی و توش میشینی و تا جایی که دلت میخواد آب بازی میکنی البته در حین آب بازیت تو حموم کردن هم حسابی همکاری میکنی و بد عنقی نمیکنی.ولی بیشتر به خاطر آب بازی میای حموم......

 

 

دخترم حسابی عاشق آب بازی تو حمومه.......

مامانی خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

اینم از جارو برقی سواری دخترم.بازی های جدیدت رو  خیلی دوست دارم....

 

 

 

 

مثل یه مامان مراقب "ریرا" هستی.موهاشو شونه میکنی،بهش عطر میزنی و ......

 

 

 

 

 

 

 

مامانی با هم بریم "تاب تاب بازی"

دیونه خنده هاتم نازگل من.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوابت به آرامش خواب ستاره باد فرشته نازم...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)